onsdag 10. august 2011

Apportbeviset er i boks!



Jeg er fortsatt litt småsjokkert, men i dag klarte faktisk barterampen Falk å ta apportbeviset! Vi har jobbet mye med apporten i sommer, og det har vært tider hvor jeg har tvilt på suksess på det området.
Han har dog vist fremgang de siste dagene og på kveldens treningssamling med Namdal Fuglehundklubb fikk vi en mulighet til å ta apportbeviset. For en gangs skyld hadde jeg ingen grunn til å være skeptisk til Falks evner. Han hentet rypa raskt og effektivt og avleverte den på eksemplarisk vis!

Jeg er utrolig glad for å ha klart dette! Dette er noe jeg og barten har jobbet knallhardt med i flere måneder, og da smaker det ekstra godt å lykkes!

Nå satser jeg på at vi også kan lykkes litt i fugl i høst! Da blir det virkelig jubel i stua:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar